Tuesday, May 5, 2009

Teaser

Tak pasti sama ada penggunaan tajuk di atas sesuai atau tidak utk entri kali ini. Tapi sbb aku xkan hurai panjang dan aku rasa mcm best jer guna perkataan 'teaser', maka aku guna.


Tahun ni saja 3 org kaum keluarga aku kawen. Tahniah diucapkan. Semoga kekal hingga ke akhir hayat, insya-Allah. Iynas doakan kalian.

Baru mendapat khabar gembira semalam. Tahniah Fana! Walaupun maybe kte lambat tau, kte happy utk awak. All the best!

Bleh x tadi aku tanya Wan Ling mcm mana nak dapat amount for 'Profit before tax'? Cuak pun agak2 laa weyh. *&#$&^@# (marah diri sendiri)

2 comments:

  1. iynas... kite agak jarang bukak ur blog. tapi mcm evrytime bukak ade la name tersebut. hehe. best plak. rase di appreciate, tengkyu dear :-*

    ReplyDelete
  2. mcm tau2 jer..mesti awak rase terpanggil-panggil utk bukak blog kita lepas kte post entri tu..hehe

    your welcome dear..really happy for u :-)

    ReplyDelete