Wednesday, May 20, 2009

The 1st trial

Tadi 1st trial buat banana crumble. Alhamdulillah agak menjadi jugak laa. Just that crumble die x brape nak melekat. Maybe kene tunggu sejuk dulu kot. Tadi kuar dari oven jer terus makan panas2. X sabar nak try. Haha. Cara buat tidak laa brape susah. Bleh jer nak buat byk2 kali, insya-Allah :-)

Ouh gambar! Xde. X teringat nak amek pun. Maybe next time.

Sambil makan2 with housemates, dorg bercerita pasal kehidupan asrama. Seronok dgr. Macam2 kerenah. Aku mmg laa xleh nak sampuk sbb aku berasal dari sekolah harian. Sekolah harian lain sikit ragamnya. Bak kata Fatinn, budak sekolah harian nie senang sikit nak ponteng. Tak perlu buat alasan sakit then duduk kat bilik sakit. Tidur pun boleh suka hati nak tidur pukul brape. Bg aku parents x terlalu strict macam warden asrama. Budak asrama seronok cara lain, budak sekolah harian seronok cara lain. Masing2 ada cabaran tersendiri. Tp tujuan sekolah itu tetap sama. Untuk mendidik. Look at who we've become now :-)

Sedang aku mendengar dan turut bergelak ketawa, ada ketikanya fikiran aku melayang ke arah lain. Kenapa yea?

As much as i hate to admit it...*sengaja dibiarkan tergantung*


2 comments: