Thursday, May 7, 2009

Jangan Pernah Putus Asa Terhadap Orang Sekeliling

Pagi smalam dapat msg from my brother, asking a question that seems to need an immediate answer. Aku jawab jer laa kan. Bangga dowh dgn jawapan sendiri. Jawapan seorg yg pemikiran matang. Bagi aku laa, haha.

Malam chat plak dgn abg n kakak ipar. Pastu call Kak Ham. Seems that the problem is nearly to be solved. Baru aku tau tukang tanya soalan tu sbenarnya org lain. Ada a few ppl x puas hati kenapa soalan tu datang dari org itu dan perlukan jawapan segera pula. Sian kakak ipar aku kene bg report secepat mungkin. Adoi. Bersyukur betul dapat kakak ipar camni.

After some discussions and justifications, maka da xde pape yg serius perlu difikirkan lg. Cuma aku ada kelebihan masa utk menyesuaikan diri, alhamdulillah. Sian Kak Ham. Be strong yeah.

Ok, enough of family matters. It happens everytime.

Aku da cakap hari tu. Persetujuan dicapai.

Tp sama jer.

Ouh, ada satu point penting aku lupa nak bgtau. Hampir nak cakap tp x tercakap.

Nanti laa aku cakap balik.

Nanti? Nanti tu bila? Suka betul cakap nanti.

"Nanti" aku mungkin 5 minit dari sekarang.

"Nanti" org lain mungkin tahun depan.

What an ambiguous meaning of word.

Time kills, or time heals?

Demi masa.


No comments:

Post a Comment