Friday, May 15, 2009

Home

I dream of home last night. I took a flight and went back home during this coming winter break. It makes me miss my home all of sudden. Susah tau nak rindu rumah nie coz aku bukan jenis cepat rindu rumah. Haha. Teruk kan aku nieh.

Bukak facebook and tgk gambar anak2 buah aku. Comelnya diorang.

Kebelakangan nie setiap malam aku didatangi mimpi yg seolah-olah memberi makna kpd aku. Mimpi tu agak penuh, bukan sekejap2 macam biasa dan aku akan ingat setiap mimpi aku setiap kali aku bgn pagi. Pelik. Apa da jadi kat diri aku nie?

Ouh, aku tau satu benda yg da jadi kat diri aku. Aku da bleh pakai sweater yg mama hantar mase 1st year! Yahoo! Alhamdulillah. Aku masih berusaha utk maintain. Susah mmg susah. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Kadang2 terbabas gak. Kadang2? Cam selalu jer. Haha. Tp alhamdulillah still dapat maintain ;-)

I did some changes in my appearance today. Ok not some, only one. Haha. Segan ok. Tgk laa sama ada nak teruskan atau tidak.

We play futsal tonight. Teruk aku main, but I had fun. 1st time main time malam. Orang kata exercise malam2 lg cepat kurus. Betul ke?


3 comments:

  1. iynas! usaha tangga kejayaan! i know you can do it! :)

    ReplyDelete
  2. exercise mlm2 lagi cpt bantot....hahhaa.

    btw, mimpi tu surh balik malaysia lah cuti ni...tak payah dtg aussie...ahhha. hey korang punye plan mcm mana..? dah confirm..? bile dtg adelaide..?

    ReplyDelete
  3. fatinn: yosh! berusaha!

    munir: alaa, betul ke lagi cepat bantut..stop exercise malam laa camnie..haha..still belum confirm..nanti da confirm i inform u..u jadi tour guide ktorang kan? haha..

    ReplyDelete