Friday, May 8, 2009

Semakin kuat atau semakin lemah?

Perasaan itu datang dan pergi. Sakitnya setiap kali ia hadir. Tp aku x dapat berbuat apa-apa. Aku tahu nak x nak aku kena deal dgn perasaan tu jugak. It is part of the process. Setiap kali perasaan itu datang, aku cepat2 ingatkan diri sendiri tentang fakta2 yg berkaitan. Insya-Allah aku ok lepas tu :-)

Apa nak buat *lagu Terlanjur Cinta berkumandang di kepala* (tp macam x kena jer lirik, haha)

Agak2 dia rasa yg sama tak? I DON'T THINK SO! Orang tgah "bahagia" kot.

Lepas ni, a BIG NO NO ok! *Gaya Mulan dalam Merah Puteh* Until I find the right person with the right time. Cukuplah. Enough is enough.

Tadi aku telah buat tindakan yg kurang bijak. Yg g tgk gambar dia tu buat apa? Kebetulan lagu background macam kena laa plak kan. Sayu jer. "I Go" by Pete Teo and Aizat dan "Pergi" by Aizat. Both are the soundtrack of the movie Talentime. BEST lagu tu!

Iynas, berpegang kepada tujuan hidup yg baru! Pegang erat, jgn sampai ia hilang dan terlepas. Cukup beberapa tahun ni kau melampaui batas.

Terima kasih Ya Allah.

"Ketahuilah! Sesungguhnya manusia benar-benar melampaui batas, karena dia melihat dirinya serba cukup" (al-'Alaq:6-7)


1 comment:

  1. Be strong dear! :) u know that we will always be here for u.

    Sayang awak!

    ReplyDelete