Saturday, January 3, 2009

Jangan bagi aku dengar lagu-lagu ini


  • Have I Told You Lately - Rod Stewart
  • Mahakarya Cinta - Faizal Tahir
  • Trees - Lovehammers
  • Aku dan Dirimu - Bunga Citra Lestari & Ari Lasso
  • I'm Yours - Jason Mraz
  • Do You Remember - Aaron Carter
Aku alergic dgn lagu2 nie sume. Xleh dgr.

Naseb baek x byk lagu yg di'dedicate' utk aku. Kalau x, lg byk lagu aku xleh dgr sbb alergic. Aku akan termenung panjang dan mule rase itu ini dan pk itu ini. Menyedihkan sbb hobi aku ske dgr lagu. Apetah lg ade antara lagu2 tu favourite aku.

Lepas nie tlg jgn dedicate lagu utk aku lg. Biar aku dgr sume lagu yg aku suke dgn tenang dan seronok.

Fatin, ingat x dulu kte komplen org x dedicate byk lagu utk kte. Sbb dulu kte ingat kte ske dgr lagu so lg best kalau dgr lagu yg org dedicate kat kte. Tp skarang, sebaliknye terjadi. Huhu. U know what, i was imagining myself telling my stories to u and Wan Ling. :-(


3 comments:

  1. iynas!!!!!

    huhuhu.. sedih plak kite bace nieh.. sorry2 kite balik kampung last week tak sempat nak on9.. ni kat office kite on9 pastu shaza yg bgtau pasal awk nie.. iynas!!! awak ni mengapeE???? tak aci nieh wan ling dah tahu kite tatau.. wan ling jahat!!!

    iynas, sorry for not being there when you need someone.. masa dan jarak telah memisahkan kita.. *wahhh, terlebey sudah* hehe.. tp serious rase cam sedih nieh.. hope awak ok kat sane.. jgns edih2 k?

    sayang kamu!!!

    ps : u know i always have ears for u kann so jgn la segan silu okies? mmuahhh!

    ReplyDelete