Wednesday, January 7, 2009

I just finished watching One Tree Hill Season 6 Episode 13

This episode was awesome~

Terima kasih yg x terhingga kpd seseorg yg telah memberi source utk menonton episod ini kat youtube. Episod nie baru kuar hari Isnin, usha2 jgak kat Ares and Youtube tp x jumpe. Kpd sesiapa yg masih mengikut OTH, i tell u, this episode is really worth waiting for after being stopped for a few weeks.

And for being an awesome episode this time, aku teringat kat die. Aku selalu cite pasal OTH kat die. Dari awal sampai akhir. Walaupun die x tgk, tp die tetap up-to-date dgn OTH, sbb aku. Cite pasal Nathan Scott, jgn cakap laa, byk kali. Aku tau die kadang2 bosan sampai nak termuntah kot, tp layan jer laa pasal aku minat gler kat Nathan tu kan. Nathan tu laa, nie laa. Haha.

Yeah, aku mengaku, mmg susah nak let go.

I was thinking of not seeing 'die' when going back to Msia. I mean, what's the point pon kan. I know we're still friends, but i don't want to look weak in front of 'die'. I've done it and i never want to do it again. Apetah lagi face-to-face. I just don't know if i can handle it. So better x payah jumpe. I try my best not to contact 'die' at all when i'm in Msia. Kalau die x tau aku balik lg bagozzz~


No comments:

Post a Comment