Tuesday, June 9, 2009

The Exam-Around-the-Corner-Dedication Delivery

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam.

Ok, firstly, x tahu laa ayat macam tajuk di atas wujud atau tidak. Tapi macam sedap and i hope orang faham and i hope mmg ada. Haha. Apa-apalah aku nie.

The important thing here is that aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada yang hantar dedication kat aku.

Kepada yang tidak tahu dedication apa yg aku cakapkan nie, ia berkaitan dengan usaha sekumpulan manusia yang mengambil berat akan kepentingan ukhuwwah. Bermula dengan kecil-kecilan, insya-Allah ada rezeki dan kemampuan akan buat besar-besaran pula.

Maaf kepada yang aku tidak hantar dedication kepada mereka tetapi aku dapat dedication daripada mereka. Tidak bermakna aku lupakan kalian. Kalian sentiasa di dalam doaku, insya-Allah.

Tautkan hati kerana Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment