Saturday, April 18, 2009

The Kite Runner

Sila tonton! Sgt terkesan di hati.

Yg penting, movie yg berjaya x buatkan aku tertido di pertengahan jalan. Believe it or not, skarang da kurang daya tahan utk tgk movie yg selalunya cume mengambil masa lebih kurang 2 jam. Cite nie lebih dari 2 jam, dan sekali lg aku tekankan, sungguh terkesan!

Aku pernah bace buku die tp cuma utk beberapa muka surat. So x dapat nak compare dgn novel die. Tp aku rase movie nie da cukup terkesan utk aku, jadi aku dapat bayangkan betapa lebih berkesannya novel, sbb aku percaya buku lebih berjaya utk bercerita dpd filem.

Nak buat review, tp masa sudah time utk tidur.

Bravo utk 'The Kite Runner'. Officially now it is one of my favourite movies.

Terima kasih kpd Wan Ling kerana telah mengesyorkan cerita ini.

"For you, a thousand times over"

5 comments:

  1. alamak! tersame plak kite punye ending! hahaha. tp serious, cerita ni sangat berkesan! mendalam gile. terbaekkk wokkkk! :D

    kite pon titibe terfikir utk bace novel dia. merasalah ps i love you ni pon tak abis2 lagi dr hari tu ada hati nak baca novel lain. hahaha..

    ReplyDelete
  2. what is it abt?? dr dulu nak baca tp mcm kurang menarik perhatian hehehe

    ReplyDelete
  3. it's about the value of friendship and family..tgk laa..sgt touching! sure x rugi tgk, malah akan teringat-ingat! mcm i, cewahh..haha..

    i pun bace sket jer buku die sbb cam u kate laa, x menarik perhatian..tp cite die mmg superb!

    how are u? dgr da keje..katne?

    ReplyDelete
  4. ooo..nangis2 nye cite ke? hehehe...nnt i beli *batuk* dvd *batuk*...

    i blom keja lg syg. haha im the only one left i think..but trying to stay positive :)

    ReplyDelete
  5. wahh, siap nak beli dvd nie..sah ratu air mata..hahaha..kidding ;-)

    xpe2..stay positive..ade keje yg best2 sedang menanti u di luar sane.. teruskan mencari! all the best! :-D

    ReplyDelete