Saturday, March 21, 2009

I am in my evil state of emotion

Urgh!! Why? WHY???

Why must Dan fall into the trap of that ^%$*& Miss Carr?? Mmg nampak sgt laa Miss Carr tu suke kat Dan kan. Sampai nak jumpe kat coffee shop bagai walaupun da tau salah, buat jugak! Pastu sbenarnye die mesti happy kene fired coz now she can messed around with Dan!

And Dan?? Why must u??

I am so disappointed!!

I am at the evil side of me right now, and by saying that, i cannot stop myself from picturing who Miss Carr resembles to. The one who make Dan 'falls' for her.

Ala, Dan pun same jugak. I read reviews saying Dan is actually a hypocrite guy. I hate to admit but i think he is.

Chuck is very adorable when he is in his nice and caring mode. Syieq, can't agree with u more.

*Inilah padahnya bler terlalu emo melayan cite2 mcm nie. Waiting for episode 18. Anyone?

6 comments:

  1. tahu takpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    kite pon geram gile ok last part ep 17!!!!!

    tu kite tak sabar tunggu awak tgk.

    and kite da agk mesti awak bengang tahap cipan kicah cicap punye!..

    jom tgk 18!!!

    ReplyDelete
  2. tgah download!! x sabar~

    *cipan kicah cicap? ape tu? hahaha

    ReplyDelete
  3. maksud die tahap kebengangan yang melampau. :P hahahaha

    ReplyDelete
  4. babe, episode 18 i ada. tp u dh habis dl kot? cepat2 tengok k!!!

    ReplyDelete
  5. chuck mmg best! oh boypren ku~ =P

    ReplyDelete
  6. yer, i fell in love with chuck (goddamit!). dan sgt menghampakan..

    ReplyDelete