Monday, March 23, 2009

I hope it's not too late

Ini adalah sambungan dari post pertama utk bulan ini, berkenaan 2 hadiah mengejutkan from my beloved housemates beberapa jam selepas aku menjejakkan kaki di rumah.

The 1st one I received is from Amirah Adilah aka Bebeh:

A perfect gift for someone yg telah menempuh perjalanan jauh selama berjam-jam dan perlukan kesegaran segera. You can see that i've used it quite much.

The 2nd one is from tiga sekawan; Fatinn, Wan Ling, dan Azizah:

A Swatch watch! I guess thank you is not enough, coz i LOVE it so much! It is so cute and adorable.

But i do not have only two Swatch watches, but 3 of them! The other one was given to me earlier through my mother before i went back to Malaysia, and it is from non other than my beloved so-called daughter, Shaza:

The watch from Shaza is on the right. It is more to elegant type. Again, thank you is not enough, coz i LOVE it so much too!

So now kalau rase nak comel2 sket, pakai yg sbelah kiri. Kalau rase nak elegant sket, pakai yg sbelah kanan. Wow! Terharunya di hati x dapat nak diungkap dgn kata-kata.

So what will happen to the other Swatch, the 1st Swatch i've ever received from someone? I put it into a Swatch box from Shaza and put it as display on the shelf in my room. Hiasan utk tatapan. Beware, it is not even an invitation to treat :-P

Currently i am switching between the two watches. Jauh di sudut hati, terima kasih yg tidak terhingga kerana telah menjadikan impian saya satu realiti (sounds familiar) dan kini transformasi telah berlaku (opss!). Saye pernah kata nak ade lebih dari satu jam tgn supaya ada lebih byk pilihan, and now i have them, walaupun tidak menamakan jenama tertentu, dan x kesa pun jenama ape, but Swatch is just PERFECT!

I am so thankful and grateful, that all the three Swatches are gifts. Nak beli sendiri, pernah terdetik tp blom berkemampuan. So yes, i treasure all three Swatches.

Again, THANK YOU for the LOVE.

*Sorry gambar x clear coz i used my hp.

1 comment:

  1. same2!!!! :D

    amboih gune tagline af nampak.. tahu lah tgh demam af kann.. hehehe..

    ReplyDelete