Monday, February 16, 2009

The Library

Seperti biasa, nak dekat2 exam, barulah aku akan mengunjungi library. Aku rasa lebih tenang dan fokus utk blaja. Gangguan paling utama kalau aku blaja di rumah sudah tentunya laptop dan internet yg laju. Ade saje website aku nak surf. Tambah2 bler usage da recur.
Tp ape yg aku sedang buat skarang? Berblogging di library! Sbbnya terpengaruh dgn skrin besar komputer nieh. Yea rakan2, susun atur di library skarang sudah berubah! Lebih colourful, lebih selesa and dare i say more condusive to study. Aku siap round satu level 4 nieh nak tgk segala perubahan. Rupenye da lame aku x lawat library nieh. Tp aku baru tau level 4 jer laa da berubah, maybe level laen same jer kot. Nie pun aku tlg reservekan tempat utk seseorg. Aku nak jumpe die utk discuss pasal case study management. Die tu suke betul dgn tempat die yg satu nieh. 'Workstation' die katenye. Haha. Siap bengang tuh bler ade org laen dok tempat die. Xleh blah. Haha. Another one hour to go before die sampai.
Serius skrin die besar. Best arr tgk movie. Ahaks. Oppsss, niat da laen. Hehe.
Wan Ling, jom kte study kat library lebih kerap lepas nieh. Hehehe.
Happy 22nd Birthday to Mr Mohd Firdaus Roslan aka Jack dan Wan Husna :-)
To Jack, naseb arr bday kau jatuh time exam week. Hehe.
Ceh, harap skrin jer besar. Nak selang2 pon xleh. Internet agak lembap.

2 comments:

  1. ahaha...tu yg xbest psal comp kt lib...lembap! -_^ gudluck dear!

    ReplyDelete
  2. uish! sungguh pantas kamu memberi komen..hehe..

    thanx syieq :-)

    ReplyDelete