Thursday, December 11, 2008

Can I choose not to accept?

Entah mengapa, still rase x puas hati. Tambah2 bler nampak sesuatu smalam. I just can't get rid of this feeling since...biarlah rahsia...yg aku pasti perasaan ini adalah berterusan.

Yg pelik, dgn org laen aku x rase pape. Aku rase itu adalah perkara biasa, tp yg satu nie aku x tau laa sampai bler aku bleh menerimanya. Aku pun x sure adakah saat 'aku da bleh terima' itu akan tiba.

Kalau aku wish aku x nak terima sampai bebiler bleh x?

Aku masih waras, aku xkan doakan keburukan. Cume aku sendiri X NAK terima. This scares me, coz everytime aku cakap aku 'x nak', aku akan dapat sebaliknya. Nak x nak kene trime gak, but for the moment and perhaps for a longer time, aku memilih utk tidak mahu menerimanya.

I'm sick of them, of the hypocrites and watsoever. I know it has been noticed.

Talking about 'hypocite', can someone please define it and clarify it to me? Coz i always get confused with the word 'hypocrite'. Kalau aku panggil org laen hipokrit atas sebab2 tertentu, then that makes me a hypocrite too. I hate hypocrites, but life is full of them, isn't it?








3 comments:

  1. iynas!!!!!!!

    ni ape kes plak nieh????

    spill pleasee :D

    ReplyDelete
  2. ehh, bukan awak kene audit company ke skarang? g buat keje g! kte nak tgk semi final muzik2 balada..awak tau x tv3 skarang kene register kalau nak tgk? huhu..

    ReplyDelete
  3. iynas..nieh napelak nieh...siapekah kambenk ituh??

    ishk riso plak aku klu ko meroyan sengsorg kt sn...

    ReplyDelete