Friday, December 26, 2008

Bersendirian?

Akhirnye, kene tinggal jue. Bersama 'kakak' 2 org di rumah besar ini.

Petang semalam antar Nad, Daus dan Mimi. Serentak. Sekaligus.

Balik jer, kakak 2 org tu pon xde. Huhu. Literally mmg tinggal sorg2 kat rumah nie.

Suasana yg kubayangkan suatu ketika dulu telah pon terjadi. As usual, aku mmg da get prepared. Aku pasrah. Aku redha (buat cite sedey laa plak kan) tp siape tau, berdasarkan ape yg baru sahaja terjadi, disebabkan aku get prepared terlalu awal, aku pasti akan merasakan kesannya juge. Malah mungkin lebey teruk.

Hopefully x jadi macam tu laa. Lg seminggu Paah n Najwa balik. In the mean time, aku da rangka beberapa program utk diri aku, selain dpd memerap dalam bilik dan melayan cite online spt yg biase aku buat. Jgn dilupakan presentation yg bakal berlangsung sebaik shj bukak skola.

Yg plg penting, aku dgn sabarnya sedang menanti ketibaan sesuatu. Sesuatu yg akan aku tumpahkan segala jiwa raga dan kasih sayang aku padanya. My new love. Jgn sesiapa ganggu 'si dia'. Ini bukan cite sedey yg dibuat-buat utk menagih simpati.

Akan ku jadikannya 'teman istimewa' baru aku.

Tp kan, ok gak, bler lagi nak merasa rumah besar milik daku seorg. Rase spt org kaya baru pule. Wahaha!


Nota lari dari tajuk: Jikalau benar bagai dikata, tahniah in advanced saya ucapkan kpd kalian berdua.


3 comments:

  1. new love? apekah itu??

    ReplyDelete
  2. iynas..congrats! Finally, u have found ur "true love"..=) Fatin, tis time i menang(I dh approve "teman istimewa" Iynas)..hehe..

    ReplyDelete