Sunday, June 29, 2008

bila nasib memainkan peranannya

BERSATU 2008 has started!!

Welcome to Windy Wellington everyone!!

Suits its name..the 1st day of Bersatu Games is a very wet experience especially for netball players..weather forecast kate hari nie hujan dan angin adalah yg plg teruk..sampai stengah2 tempat ade storm..bukan takat tu je..pokok depan umah pon tumbang..nasib baik pokok tu x tinggi sgt..huhu..

and for myself..pengalaman yg dialami hari ini adalah antara yg sgt bermakna dalam hidup..macam2 yg telah terjadi hari ini yg mengajar aku erti kesabaran dalam kepayahan..niat di hati ingin melakukan yg terbaik..memberi bantuan sedaya-upaya agar sumenye berjalan lancar..dan aku berusaha ke arah itu..tp kadang-kala nasib memainkan peranan..dan mungkin juge cara aku yg salah..hasilnye, aku sangka aku kuat..tp ternyata aku lemah apabila diri ini menerima pelukan ketenangan dan semangat..oleh itu aku memerlukan guidance agar aku dapat memperbaiki diri ini agar menjadi seorg yg lebey bergune..

"make yourself useful"


did perform 'Arus' during Opening Ceremony last night..x puas hati dgn diri sendiri sbb ade salah step yg mase practice xde plak buat salah..huhu..but many thanx to all 'Arus' dancers for your great commitment..i think we did amaze the audience with our amazing performance..together with the "unique" make-up i must say..hehe..



not to forget to the Opening Ceremony Committee..congratulations for the successful event.. ;-)

ade handball esok..wish WMSO luck!!

No comments:

Post a Comment