Thursday, April 17, 2008

selamat melihat dunia!!

sedang enak dibuai mimpi..tetibe bebeh kejut cakap kakak aku dari Malaysia call..


Kakak: Hai..buat ape tu?? tido ke??

Aku: Ha'ah..tido..*suara mengantuk*

Mama: Sekarang kat sane pukul berapa?

Aku: *tercari-cari jam* Pukul 4 rasenye..

Mama: Mimpi dapat anak menakan baru ke??

Aku: *mata terbuka luas* Ouh!! Kak Ham da bersalin ke?? Anak lelaki kan??

Kakak: Eh?? Camne tau??

Aku: Laa..kan hari tu saya tanye da scan ke blom..kate da..anak lelaki..Name ape??

Kakak: Adam Imran..



Alhamdulillah..syukur x terkira..dgn lahirnya Adam Imran..aku skarang da ade 9 org anak buah!!

x sabar nak tgk gambar Adam Imran!!

if only Baba still there..

3 comments:

  1. dun wory dear...ur baba still can watch n feel ur happy m0ments here..cume die kt alam laen...n kite kt alam laen (-_^) jgn sedey sedey kay...

    ReplyDelete
  2. ok syieq..sy akan cube jadi strong girl macam kamu..honestly..sy mengagumi kekuatan kamu.. ;-)

    ReplyDelete
  3. kak ham ni yang the latest kakak kahwin ke? congrats tu u dapat anak buahhh!! best nyeeeeeeeeeee!!nak anak buah jugak!

    ReplyDelete