Tuesday, November 3, 2020

Hello 2020! (which is almost over)

Hello!

Dah lebih 2 tahun bersawang blog nie. Hari nie kuat push factor i untuk melawat dan start menulis semula di sini.

So,

1. What is my push factor?

2. Why here?

Answer for Q1:

I want to share my..perhaps, new journey? No, not on the wedding. Ouh yes, alhamdulillah i dah selamat bernikah pada 26/9/2020 yang lalu. It was somehow my dream wedding. Not as simple as i imagine it to be (yes gais i takde nafsu untuk grand wedding, pelik tak?), but i am beyond grateful that it went smoothly and surrounded by favourite people of mine :-) although ada family dari kedah yang i sendiri request tak perlu datang dulu - ok not gonna elaborate further on that - sensitive issue time covid-19 nie but yeah bukan sume orang boleh faham kan.

What the new journey is all about? Perhaps in the next post. Dah lama tak tulis blog nie, intro dulu. Hahahah.

Answer for Q2:

I was thinking nak buat thread in twitter or story highlights on instagram. But erm, macam panjang je nak taip? Better blog la kot plus dah ada laptop sendiri sekarang. Bukan ofis punya laptop. Ntah bila nak dapat pun tak tau. So terpaksa la beli sendiri dulu demi kemudahan utk wfh - walaupun tak mudah sangat la sebab takde access to my work folders. Next year i nak claim, ok bos? Please take note. Kah. Kalau tak boleh, exclude dari tax taun depan je lah.

Oklah, sampai sini dulu. Nak asah balik menulis dari hati nie lols. Harap ada lah next post ok, insyaAllah. I nak share my journey for my own documentation and perhaps beneficial for other people too, insyaAllah :-)

No comments:

Post a Comment