Monday, July 9, 2012

The silent June 2012

Bulan Jun tahun 2012, takde post langsung. "I'm busy" is one cliche reason, the other is not to expose too much stories of good things (insyaAllah) happened to me lately..and still.

Bila aku bukak balik older posts for the past one to two years, dah banyak keluhan dan harapan aku luahkan. Dan bila apa yang dicari itu hadir melenyapkan segala keluhan, membuahkan harapan, adakah senyap itu tanda tidak bersyukur?

Bila sedih, bloglah tempat meluahkan keluhan. Bila gembira, kenapa tidak blog dijadikan tempat meluahkan kegirangan?

Too early to get excited, and I'm focusing on things that I shall need to give my attention to.

Pray for me..please..I need it a lot..

"Ya Allah, hanya padaMu aku berserah urusan hidupku. Tolong jangan biarkan hidupku ditentukan oleh diriku sendiri, walau dalam kadar sekelip mata atau yang lebih pendek dari itu. Hanya Engkau perancang dan penentu hidup terbaik. Walau di kebanyakan masa aku berdosa, tolong jangan biarkan aku lupa bahawa Kau masih ada untuk mengampunkan dosa-dosa. Ameen."

No comments:

Post a Comment