Monday, September 20, 2010

Untitled 2

Bismillah,

Apparently, I don't know what to write.

But I want to write something.

Terlalu banyak dalam kepala, menunggu untuk dikeluarkan.

Tapi hati-hati itu perlu dijaga.

Cemburu? Mungkin.

I wish I can make it happen right now and show it to all of you the right things to do..legally

But will I be boastful by then?

Seperti seorang pakcik di dalam penjara berkata-kata kepada Fahri dalam filem 'Ayat-ayat Cinta':

"Allah sedang berbicara kepadamu tentang kesabaran"

Sejak dari hari itu, aku sedar Allah sedang berbicara kepadaku:

Tentang IKHLAS

Menunggu memang memeritkan. Tapi mungkin itu yang aku perlukan.

Tunggulah. Aku dapat rasakan banyak yang aku boleh kongsikan selama sebulan akan datang bermula esok, insyaAllah. Hopefully I can use the time wisely. Mengurangkan kemungkinan menjadi orang yang rugi dalam memanfaatkan masa.

Time, is all I want, right? (Walaupun dah banyak masa tetap rasa tak cukup jugak)

Now, Allah knows that I need it and give 'time' to me.

I better use it wisely.



*makan banyak benda manis hari ni. Waffle with ice-cream and float with ice-cream at A&W. Kena neutralise balik dengan air. Aku masih sayang badan aku. Tubuh ini amanah Allah untuk dijaga sebaik-baiknya.


No comments:

Post a Comment