Tuesday, November 18, 2008

Aku dan perasaanku

Akhirnye, setelah pelbagai rintangan dilalui, aku selamat sampai ke umah. Alhamdulillah.

Pelik x, org yg balik Msia pon sampai lg awal dari aku yg nak balik New Zealand jer. Huhu. Ape rintangan2 tu? Fuh, amat mencabar, tp penceritaan secara detail, mungkin nanti. Sbg mukadimah, aku dan sorg lg mangsa telah melalui pengalaman pertama tido di airport, bukan semalam, tp 2 malam ok, 2 malam. Sungguh 'The Terminal'. Sepanjang mase kat airport aku asyik dok teringat cite tu.

Gold Coast? Mmg laa BEST kan, tu pun akan dicerita sedikit sebanyak di laen masa coz skarang nie, nak settle bende laen dulu, termasuk perasaan yg terbuku di hati selama beberapa hari nie. Tadi da luahkan sket. Aku nak blaja simpan perasaan, x perlu org laen tau, tp aku x tahan, aku nak cite kat someone dan kongsi pendapat dgn org tu. Kalau ikotkan hati mau saje aku luahkan kat blog nie. Selama kat Gold Coast, aku da terpk nak buat camtu. Naseb baek internet lembap dan membantutkan niatku itu. Aku masih boleh berpk secara waras. Kalau x, naya. Terus-terang aku katakan, perasaan itu mengganggu aku lebey daripada perasaan terkandas di airport.

Terasa ingin menjerit sekuat hati dan melakukan sesuatu perbuatan keji, tp aku x mampu.


No comments:

Post a Comment