Saturday, September 6, 2008

the date & the dream

4th of September:
two days after Ramadhan..i dream of Baba..he was here..in Welly..menghabiskan sisa-sisa hidup bersama anaknya di sini..Mama? di Malaysia..dan bila saat itu tiba..aku x tau apa yg perlu aku lakukan..

tika itu..aku terjaga..

it's been 9 months..


5th of September:
genap 5 tahun kami sepatutnya bersama..dan mlm itu..aku mimpikan dia..agak lama..hampir setiap saat di dalam tidur ada dia..sungguh jarang aku mimpikan dia..kalau ada pun x selama itu..nak kata aku fikirkan sgt tentang dia kerana tarikh itu..tidak juga..coz i'm getting over him..and i'm so thankful for that..

about him..it was just a dream..but about Baba..i wish it somehow true that he's able to be here..excluding the 'habiskan sisa-sisa hidup' part..


x ingat plak mase mimpi Baba tu Baba ade bercakap ke x..sbb org kate kalau diam je maknenye rohnya datang menjenguk kte..

Saye doa sebanyak-banyaknye utk Baba dan Wan sempena bulan Ramadhan nie..insya-Allah..

3 comments:

  1. semoga Iynas tenang & happy selalu...Aminnn

    we'r all here for u. 244 sentiasa terbuka utk sesape juga kalau nak menyerang :)




    p/s: Hah, Ella pun akak suka dekkk!! pergilah sayang..simbiosis:P

    ReplyDelete
  2. Iynas,
    sorry to hear about ur baba. Semoga rohnya dicucuri rahmat. amin.
    semoga iynas sentiasa tenang dan happy...

    be strong :)

    and I'm glad u are getting over him. one day u're going to wake up and realize u don't think about him anymore, even in ur dreams. I promise u that.

    my ex's birthday is today. I didn't even remember it if it wasn't because of the reminder on my phone. it was really weird because it took me a while to figure out whose birthday it was (sebab I forgot what I used to call him and that was the nickname on my reminder). back then I thought it was impossible to wake up without thinking about him and the life that we will never have together. tapi sikit-sikit mula lupa. maybe sbb there is nothing here in nz that reminds me of him...

    I hope u will get over him sepenuhnya :) you deserve to be happy iynas.

    Take care :)

    ReplyDelete
  3. iynas! saye tahu anda kuat! go iynas! :D

    ReplyDelete