Friday, July 18, 2008

to a girlfriend whose name is Nadiah Fackeer Mohamad

HAPPY 21st

TO

YOU..

NADIAH FACKEER MOHAMAD


a very polite, kind, sweet but a strong gurl..suke senyum..yg sgt2 suke tlg org..sentiasa mencuba utk melakukan yg terbaik utk sume org..penceria keadaan..sentiasa bersikap optimis..x penah berprasangka buruk dgn org..dan yg pasti..sgt menghargai org di sekeliling..dan harap2..org di sekeliling Nadiah Fackeer Mohamad begitu jua..

Semoga panjang umur..dan semoga dirimu sentiasa dilimpahi rahmat Allah S.W.T selalu..

thanx Nad..for being there..one of my frens that i would turn to whenever i have problems..she will always being there and support her frens (she IS very2 supportive that u guys can't imagine..tgk je video netball mase Bersatu kat Christchurch taun lepas..suara sape yg plg kuat menyokong mase jiejah nak shoot..hehe)..and i'm glad that our path cross each other..that we have met and become frens..and i hope this friendship remains..nanti bler da ade anak aku akan pastikan anak2 aku kenal Auntie Nadiah Fackeer Mohamad..hehe..

aku ingat lg..lepas ayah aku meninggal..kebetulan kau turun KL..kau dtg jenguk aku kat umah..time tu aku letih sgt2 dan aku ngantuk..dan kte tido same2 kat bilik aku sampai kakak kau dtg amek..bg org laen mungkin xde pape..tp bg aku..itu adalah sgt bermakna..jugak mase kau dtg jenguk aku lg skali dgn najwa..thanx to both of u..(najwa dan nad adalah spt pakej..hehe)

antara perkara yg paling aku terkilan..x dapat memenuhi permintaan kau nak bergambar dgn pelangi kat bilik kau malam sebelum flight kte balik msia taun lepas..bukan aku x nak..tp aku ngantuk sgt2..sampai laa kau turunkan pelangi tu dan kosongkan bilik kau..honestly..mase tu aku rase bersalah dan terkilan..how i wish aku dapat tahan ngantuk tu dan amek gambar kte same2 dgn pelangi kau..

lg satu..yg nie mmg plg x bleh lupe sampai bler2..pertandingan kopek kulit kacang..sape yg dapat bertahan sampai pagi dan plg byk..die akan diblanje kfc oleh org yg kalah sebaik sahaja menjejakkan kaki kat airport msia..aku menang!! haha!! tp mase sampai msia..masing2 bz dgn family..and being u..mase kat airport sbelom nak balik welly..masih sempat memenuhi hadiah perjanjian..padahal sbenarnye aku da x kesa sgt pon..tp sape x hepi kan dapat makan kfc before naek flight..hehe..

byk lg sbenarnye..suka dan duka setaun kte tinggal bersama di 37 Salamanca Road..kalau nak cite mmg x abeh laa kan..

nad..
da xde org nak masakkan utk ktorang bler ktorang balik lepas abes test or xm..
da xde org nak jadi pengacara kat dapur..

rase agak janggal mase mule2 kau x tinggal kat sini..rase lost jgak laa..sbb towards the end kte kerap jgak solat jemaah same2..

aku tau da lambat kot nak cakap sume nie..da masuk 2nd sem kot..but i couldn't find any other time to say all this..

taun depan pastikan kau dgn najwa dpt dok serumah dgn ktorang!! ahaks!!


u know that i'll always be there for u too..we support and help each other k.. :-)

3 comments:

  1. Happy Bday Nad!!Wishing u love, good health n happiness wherever u go ;)

    P/s: Iynas, betul ke ape sy baca kt atas tu? mcm x percaya. If betul, i hope all is well with u now.

    ReplyDelete
  2. yup it's true..i'm all well now (though not fully..hehe)..bak kate poon..kawan2 ade..thanx to kawan2.. :-)

    ReplyDelete
  3. thnx odd huhu...kem salam moon ea nnt.. huhu yurp iynas kiteorunk mmg sntiase ade kt cc ko.. :)

    ReplyDelete